2017. július 14., péntek

Sorozatajánló: Zoo - Állati ösztön

Műfaj: dráma, thriller

Rendező(k): Steven A. Adelson
Brad Anderson
Michael Katleman
Eric Laneuville
Chris Long
David Solomon



Főbb szereplők: 

James Wolk - Jackson Oz
Kristen Connolly - Jamie Campbell

Nonso Anozie - Abraham Kenyatta

Nora Arnezeder - Chloe Tousignant

Billy Burke - Mitch Morgan

Alyssa Diaz - Dariela Marzan
Josh Salatin - Logan
Peter Outerbridge - General Davies
Xander Berkeley - Ronnie 'Dogstick' Brannigan

Rövid tartalom:


A történet szerint egy titokzatos vírus miatt az állatok megőrülnek és fellázadnak az emberiség ellen. A sztori középpontjában egy biológus áll, aki megpróbál választ találni arra, hogy mi ez az egész és hogyan lehetne megakadályozni.



Saját vélemény:

Még a nővérem ajánlására kezdtem el nézni, és mindenképpen pozitívan csalódtam ebben a sorozatban. Tele van izgalmakkal és drámával, ami miatt pár nap alatt végig is tudtam nézni a részeket.
A történet szerint egy titokzatos vírus miatt az állatok megőrülnek és fellázadnak az emberiség ellen, és ezzel egyfajta 'állatapokalipszist' hoznak létre. Kifejezetten tetszik, hogy minden résznek van egy középponti állata, amely köré épül a cselekményszál. De ami miatt leginkább szeretem nézni ezt a sorozatot, az nem más, mint a szereplők, és a személyiség fejlődés, melyen keresztülmennek minden egyes nap. 
Ez a változás leginkább Mitch Morgan-en felmérhető. A sorozat elején Sheldon Cooper-hez (The Big Bang Theory) hasonlítgattam, mert ugyanolyan zsenik és a társadalomtól elzártan élnek, viszont Mitch viszonylag hamar rátalál arra, ami miatt érdemes megváltoznia. A többi karakterről még annyit, hogy tetszik, hogy a ,,világ megmentése érdekében létrejött tudós csapatból" egy család lett, akik az évek múlásával is ugyanúgy törődnek egymással.
Az egyedüli dolog, ami miatt egy kicsit csalódott vagyok, hogy próbálják nagyon csavargatni a történetszálat. Az első évad az eszméletlenül izgalmasra sikeredett, a másodiknak meg sajnos nem sikerült megütni azt a teljesítménymércét, amit elvártam volna a korábbi részek után. Persze, még így is tele van fordulatokkal meg izgalmakkal, csak azért remélem, hogy nem fogják ezzel tönkrevágni ezt a sorozatot a későbbi évadokban.
Ha szereted a gondolkodós, elsősorban karakterközpontú sorozatokat, akkor mindenképpen ajánlom figyelmedbe a Zoo-t. Én nagyon szeretem, az egyik kedvencem lett, csak aggódom, hogy jelentős mértékben leviszik azt a színvonalat, amit megütöttek az első évadnál.

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...