2016. december 14., szerda

Könyvajánló: Stephanie Perkins - Isla és a hepiend

Író: Stephanie Perkins
Cím: Isla és a hepiend
Eredeti cím: Isla and the Happily Ever After
Oldalszám: 344
Elmesélő: Isla Martin, E/1.
Kategória: romantikus
Kiadó: Könyvmolyképző
Eredeti megjelenés éve: 2014.
Kiadás éve Magyarországon: 2016.
Könyv további részei: Anna és a francia csók, Lola és a szomszéd srác

Rövid tartalom:


A városban, amely sosem alszik, fellángol a románc, de vajon kiállja a szerelem az idő próbáját? 

A reménytelenül romantikus Isla azóta van belezúgva a zárkózott művész Joshba, mióta csak megkezdték első évüket a Párizsi Amerikai Gimnáziumban. Egy véletlen nyári találkozás után Manhattanben románcuk nem is tűnik olyan lehetetlennek, mint Isla hitte. Ám ahogy Franciaországban megkezdik végzős évüket, Islának és Joshnak komoly kihívásokkal kell szembenézniük: meg kell birkózniuk a családi drámával, bizonytalan egyetemi jövőjükkel, és azzal az igencsak valószínű lehetőséggel is, hogy talán el kell válniuk egymástól. 

A rajongók kedvencei, Anna, Étienne, Lola és Cricket mind felbukkannak ebben az igaz szerelemről szóló, édes és érzelmes történetben – amihez New York, Párizs és Barcelona szolgáltatja a bámulatos hátteret –, Stephanie Perkins népszerű sorozatának lezárásában.

Saját vélemény:


Végre! Már olyan régóta várom, hogy megjelenjen ez a könyv. Erre itt van. Kiolvastam, és most értékelhetem. El sem hiszem!
Imádtam. Komolyan, és ezt most nem elfogultságból mondom. Isla és Josh élete már az Anna és a francia csókban is nagyon érdekelt. De így, most, hogy a kettőt egyszerre kaptam meg, nem is tudom, hogy merre kapkodjam a fejemet.
Isla rettenetesen a szívemhez nőtt. Tetszett az egész személyisége, az örök vidámsága, és a kitartósa. Vicces, iszonyatosan makacs, és lehet, hogy néha elment a magabiztossága, valamint hozott pár elvetemült döntést, de ennek ellenére szerintem Isla egy remek karakter, akivel a valóságban is szívesen megismerkednék.
Joshtól meg menten dobok egy hátast. Esküszöm, olyan félénknek tartottam az Anna és a francia csókban, de itt... Teljesen félreismertem. Nála inspiráltabb, kitartóbb és lenyűgözőbb (igen, azt hiszem, ez a megfelelő szó rá) karaktert még nem látott a világ. Josh most nem csak álompasivá, hanem példaképpé is vált számomra. Olyan pozitív kisugárzást árasztott magából, hogy teljesen rabul ejtett. 
Tetszett, hogy Anna, Étienne, Lola és Cricket is szerepelt a történetben. Mindannyiukat nagyon szeretem és jó volt így együtt látni őket egy pár oldal erejéig. Ami meg Étiennéket illeti... Hát, menten megzabálom őket! Stephanie, imádlak ezért, hogy beletetted a részbe! Komolyan, elsírtam magamat tőlük. Istenem, még most is bekönnyeztem!
Fáj a szívem azért, hogy vége a sorozatnak. Azt hiszem, örök kedvencemmé vált mind a három része ezalatt az egy év alatt. Egyszerűen tökéletes minden egyes sor, amit Stephanie leírt. Vicces, érdekes és érzelmekkel teli. Teljes mértékben meg vagyok elégedve ezzel a zárással. Még esetleg szívesen olvasnék egy különkiadást Meredith szerelméről, hogy még kerekebb legyen a történet, de őszintén, én így is boldog vagyok ettől a befejezéstől.

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★ +1 ★

Online elérhetőség:

Még nincs.

4 megjegyzés:

  1. Még inkább elszeretném olvasni ezt a drágaságot!! ❤❤
    Karácsonyra kértem ezt a könyvet, az első két rész pedig a polcon csücsül :P
    Jó ajánló volt, várom a továbbiakat!
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
  2. Akkor hasonló a véleményünk *--* Annyira zseniális. Imádom Stephanie-t. Az írását, a történeteit... Készítsen még nekünk! *-* Hogy fogok én a könyvei nélkül tovább létezni? :o
    Josh... Sweetheart. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na meg én? :o Remélem, hogy még sok hasonló könyvvel lep meg minket azért. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...