2016. december 3., szombat

Könyvajánló: Kody Keplinger - A hazugságháló

Író: Kody Keplinger
Cím: A hazugságháló
Eredeti cím: Lying Out Loud
Oldalszám: 312
Elmesélő: Sonny Ardmore, E/1.
Kategória: romantikus ifjúsági
Kiadó: Könyvmolyképző
Eredeti megjelenés éve: 2015.
Kiadás éve Magyarországon: 2016.
Könyv további részei: -


Rövid tartalom:


Sonny ​​Ardmore remekül hazudik. 

Arról, hogy az apja börtönben van, hogy az anyja kirakta őt otthonról, és éjszakánként titokban a legjobb barátnőjénél alszik. 

Talán Amy Rush az egyetlen, aki átlát Sonny hazugsághálóján, és mellette áll, bármi történjék is. Mindent megosztanak egymással: a titkaikat, a ruháikat… Sőt, még a Ryder Cross iránti utálatuk is közös. 

Ryder az új fiú a Hamilton gimiben, és megtestesíti mindazt, amit Sonny és Amy ki nem állhat: a srác egy beképzelt, sznob stréber. Csakhogy Rydernek van egy gyenge pontja: Amy. Le sem tagadhatná, hogy belezúgott. Úgyhogy amikor Ryder e-mailben randira hívja Amyt, a két lány úgy érzi, kihagyhatatlan alkalom kínálkozik a számukra. 
Úgy alakul, hogy Sonny egy egész éjszakát végigchatel Ryderrel, és őszinte borzalmára rádöbben, kezdi megkedvelni a fiút. Csakhogy van egy kis probléma: Ryder végig azt hitte, Amyvel beszélget. Úgyhogy Sonny bonyolult hadműveletet eszel ki, amivel rádöbbentheti Rydert, valójában mindig is őt akarta, nem Amyt. Képes lesz Sonny egészen az igazságig jutni a hazugságai segítségével, vagy végül Rydert és Amyt is elveszíti? 

Kody Keplinger egy vicces és egyben szívszorító történettel tér vissza a The DUFF – A pótkerék világába: azokról a hazugságokról ír, amiknek bedőlünk, és azokról az igazságokról, amikre véletlenül sem számítanánk.


Saját vélemény:

Őszintén, imádtam a The DUFF - A pótkerék című könyvet, így eléggé vonakodtam elkezdeni A hazugsághálót. Kody Keplinger egy zseniális írónő, nagy kedvenceim között tudhatom, és éppen ezért aggódtam amiatt, hogy esetleg valamiért ez a regény kizökkentene ebből a véleményből. Igazából nem tudom, hogy miért, jobb félni, mint megijedni, nem?
De szerencsémre nem kellett csalódnom, sőt! Ez a folytatás (szerűség) sokkal jobb lett, mint vártam. Az alap történet, hogy egy hatalmas nagy hazugságra épül, az engem teljesen lenyűgözött. Maga a koncepció az egyediségével. Azonban a kivitellel akadt egy kis problémám. Pontosabban Sonny Ardmoreral. 
Bírtam, tényleg. De néha meg tudott őrjíteni a hazudozás mániájával. Oké, hogy erre a tulajdonságára épül a történet, de a könyv vége felé miért kell még rátennie egy lapáttal? Nem értem. Már így is elég sok galibát okozott a sztoriban, vegye már észre! De ha ettől eltekintünk, akkor egy nagyon is aranyos, szerethető történettel találjuk szemben magunkat, ahol az összes szereplőt egytől egyig mindet nagyon szerettem.
Ryder nem vált számomra álompasivá. Mintha a könyv végéig bennem maradt volna a sok bunkózásának az emléke, vagy fogalmam sincs, annyira azért nem kedveltem meg, mint mások. Persze, aranyos volt, vicces, tiszta romantikus, de a könyv elején hiányzott belőle egy kis tapintat, amit úgy érzek, még mindig nem sajátított el úgy igazán.
Örülök, hogy szerepeltek Biancáék a könyvben. Igazából szerintem egy kicsit csalódtam is volna, ha nem írja bele a történetbe őket az írónő. Kíváncsi voltam rájuk, hogy mit csináltak a jövőben, milyen egyetemre mentek továbbtanulni satöbbi, amely kérdéseket tökéletesen megválaszolt Kody Keplinger, mint mellékes infó az alapsztori mellett.
Ha egy kis laza, pihentető, de annál inkább érdekfeszítő olvasmányra vágytok, akkor mindenképpen ajánlom ennek a könyvnek az elolvasását. Jófej karakterek, zseniális írónő, és ha egy kis teával társítjátok a relaxot, higgyétek el, hirtelen minden tökéletesnek tűnik. Ez nem hazugság, próbáljátok ki!

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★

Online elérhetőség:

Még nincs.

2 megjegyzés:

  1. Ezek után egyre több kedvem van elolvasni :D Nagyon jó értékelés lett,Sweetie❤

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...