2016. november 11., péntek

The Ultimate Book Tag

Köszönöm szépen a kihívást Ladybird-nek, akinek a blogját IDE kattintva tekinthettek meg. :)



1. Nem szoktál ,,tengeri beteg" lenni a kocsiban való olvasástól?



Nem igazán, inkább akkor, ha a nővérem félbeszakít olvasás közben. :D 




2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?



Nagyon sok író stílusa tetszik nekem. Joss Stirling, Kiera Cass, Cassandra Clare, Kelly Oram, Stephanie Perkins, Kerstin Gier, Colleen Hoover, Jessica Sorensen, Rachel Hawkins, A. M. Aranth... Kegyetlenség lenne, ha csak egyet választanék közülük, mert mindegyiknek zseniális, és imádom őket. De mivel A. M. Aranth a legújabb "felfedezettem" közülük, így inkább róla írnék most. :) Egyszerűen minden sora olvastatja magát, egyszerűen falom az írásait, teljesen bele tudok merülni, és elveszni bennük.



3. Harry Potter vagy Alkonyat?



Határozottan Harry Potter. Nagyon nem szeretem az Alkonyatot (legalábbis a filmet, a könyvbe sosem mertem belekezdeni)



4. Van könyves táskád?



Az iskolatáskám annak számít? Mert akkor igen. :D


5. Meg szoktad szagolni a könyveket?



Naná, csak nem veszek már meg egy büdös könyvet! (bár még nemigen találkoztam olyannal, egyszerűen imádom a könyvek illatát.)


6. Melyik könyvet imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó?



Őszintén? Leiner Laura Szent Johanna Gimi sorozata. Azokkal a könyvekkel keltem, aludtam és álmodtam. Nem lehetett elszakítani tőlük. Valamint Corteztől. A kedvenc jeleneteimet vagy hatvanszor újraolvastam, és elmentettem egy "Love SzJG" nevezetű Word-be. Khm, igen, ennyire imádtam. Azonban ma már egy-két idézetet sem vagyok hajlandó elolvasni belőlük, Renit meg tudnám fojtani az állandó vinnyogásaitól, valamint Cortezt se bírom már annyira. Rettenetesen bunkó. És ez legyen az 'álom'? Kösz, inkább nem.


7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?


Életem első könyvét óvodában olvastam ki, azt is csak azért, mert az esküdt ellenségem állandóan azzal dicsekedett, hogy milyen jó könyvet olvasott a múltkor, én meg be akartam bizonyítani, hogy igenis, én is tudok olvasni, nem kell azt a lányt olyan nagy dobra venni. :D De mivel még óvodás voltam, természetesen a nővérem segített az olvasásban, de sebaj.


8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?


A Történetek az Árnyvadász Akadémiáról novellák első kötete, kemény 76 oldal. :)


9. Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?



Cassandra Clare Pokoli szerkezetek trilógiájának utolsó része, A hercegnő a maga 552 oldalával.





Még egyszer köszönöm szépen Ladybird-nek a taget, az én kihívottam nem más, mint Barby. :) Nem úszod meg. :D♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...