2016. augusztus 23., kedd

Könyvajánló: Colleen Hoover - Losing Hope - Reményvesztett

Író: Colleen Hoover
Cím: Reményvesztett
Eredeti cím: Losing Hope
Oldalszám: 376
Elmesélő: Dean Holder, E/1.
Kategória: romantikus
Eredeti megjelenés éve: 2013.
Kiadás éve Magyarországon: 2015.
Könyv további részei: Hopeless - Reménytelen, Hello, Hamupipőke!


Rövid tartalom:


Colleen ​​Hoover, New York Times sikerlistás szerző valósággal megbabonázta olvasóit a Hopeless-szel. A történet egy hányatott sorsú lányról, Skyról szól, aki összetalálkozik rég elvesztett gyermekkori barátjával, Dean Holderrel. A fiú segít a sokkoló családi múlt feltárásában, így Sky végre elcsitíthatja magában a mély sebet hagyó emlékeket és érzéseket. 

A Hopeless Sky szemszögéből mutatta be az eseményeket, a Losing Hope pedig bepillantást enged Dean Holder történetébe, akit régóta kísért a kislány elvesztése. Úgy érzi, kudarcot vallott, amiért nem tudta őt megmenteni. Holder életét beárnyékolja a megbánás és a bűntudat. Sohasem hagyott fel Sky keresésével, mert úgy érzi: ha megtalálná, tovább tudna lépni végre. Arra viszont nem számított, hogy a találkozás pillanata még kínzóbb fájdalmat hoz. 

Holder a Losing Hope-ban meséli el, hogy a tizenhárom évvel korábbi események miként hatottak az ő és családja életére, s hogyan lett magányos küldetés számára a lány megmentése. A végleges gyógyulást azonban csak a Sky iránt érzett szerelem hozhatja el…

Saját vélemény:



   Basszus, ha az első rész 6 csillagot kapott, akkor ez mennyit érdemel? Hetet, tízet, tizenkettőt? Csak mert ez a könyv valami eszméletlenül jó volt...

   Az elején féltem, hogy egy kicsit unni fogom, tekintve, hogy ugyan azt fogom végigolvasni, amit egy nappal korábban, de ez szerencsére egyáltalán nem történt meg. Sőt! Sajnos mikor elkezdtem, egy két oldal után le kellett tennem, de tegnap reggel ismét nekiláttam, és addig meg sem mozdultam, amíg ki nem olvastam. Tényleg, semmi kaja, pia, mosdóba menetel, semmi! Ami azért nálam ritka, mert imádok enni, és hát azért ha kezdek éhes lenni, azonnal rohanok is a konyhába, de ez a könyv annyira magával ragadott, pedig már ismertem a végkifejletet, a párbeszédeket, egyszerűen mindent.
  Imádtam Holder szemszögét. Talán még jobban, mint Sky-ét. Már a könyv elején sírva fakadtam. Istenem, ami ezzel a sráccal történt... Még az általam leggyűlöltebb embernek sem kívánnám mindazt, amit Dean átélt... Vagy amit Sky. 
  Amúgy olyan furcsa, azt vettem észre, hogy a fiúszemszöges könyvek sokkal romantikusabbak... És ez annyira jó! Nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de én személy szerint imádom ezt, mert olyan, mintha beleláthatnánk a fiúk fejébe, és megtudhatjuk, hogy igazából ők is lehetnek idegesek a közelünkben, meg tetszhetünk nekik úgy igazán, ami csak úgy megnyugtat engem, mert elég ritkán mutatják ugye ki az érzéseiket.
   Szóval a történet: nagyon boldog voltam, hogy az írónő leírta nekünk a Sky előtti időszakot is. Eléggé kiborultam rajta, meg a sulis diákoktól is, hogy hogy lehetnek ennyire tapintatlanok... Na mindegy, a lényeg, hogy tetszett, meg nagyon érdekes volt már olvasni is, hogy mire gondol Dean, mi a véleménye egyes dolgokról, meg hasonlók.
   A vége meg hát... Tiszta cuki. Holder már a Hopeless-ben is egy hatalmas nagy kedvencem lett, de itt csak megerősítette a szerepét. Étienne St. Clair, vigyázz, mert elfoglalják a helyedet. ♥ Igazából már el is foglalta.

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★ +1 ★

De valójában sokkal több

Online elérhetőség:

2 megjegyzés:

  1. Ugye mennyire ahwwww? :3 És te még féltél a sorozattól... Pff :D Nyugi, nekem is van bűnöm vele. Ezért megbocsájtom az ingásodat :D <3
    Annyira, egyszerűen annyira csodálatos... :') Olyan sok mondanivalója van abban a néhányszáz oldalban, hogy alig lehet felfogni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah, haragszom is magamra ezért. Azért köszi:D♥
      Igen... Ez az első könyv, amit szó szerint végigbőgtem. :( Esküszöm, hogy meg szeretném ismerni személyesen ezt a zseniális írónőt, mert aki ilyet alkot, mint a Hopeless sorozat, az valami eszméletlen csoda lehet. Hu, teljesen ki vagyok akadva rajta. Úgy imádooom♥♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...