2016. július 20., szerda

~ Mi legyen? ~

  Sziasztok! Hát igen, ez is elérkezett, hogy megkérdezzem tőletek: Bezárjam a blogot?
  Az utóbbi időben úgy érzem, mintha kötelességből hoznám a bejegyzéseket, és nem azért, mert hogy én élvezem a megírásukat. Teljesen tanácstalan vagyok ez ügyben, mert a Sam's blog a mindenem. Hihetetlenül sok időt és energiát fektettem bele minden szempontból. Tűrtem hideget, meleget, és ezektől mindig megmakacsodtam, és úgy voltam vele, hogy "még, még, még bejegyzést, most nem fogom csak úgy feladni!", amitől büszkén vállon veregethetem magamat, ugyanis ez a blog mindent elért, amiről én csak álmodni mertem. 
  Kaptam egy gyönyörű szép fejlécet, Crystal-tól, és egy csodás design-t Lyla-tól, amiért hihetetlenül hálás vagyok nekik. 6000+-os megtekintést, hajdan 14 feliratkozót, és bátorító üzeneteket a chat ablakban, ami még életemben nem történt meg egy blogomnál sem, és piszkosul boldog vagyok tőle.
  Új blogger barátokat szereztem, akik több kihívást is küldtek nekem, amit még egyszer köszönök nekik! Kommentek is érkeztek, amiket mindig izgatottan nyitottam meg, és olvastam el őket. 
  Még díjat is kaptam! Ami hát wow, erre számítottam legkevésbé az egész blogolásdiban. 
  Tehát tényleg: mindent megkaptam, amiről csak álmodtam, és tényleg iszonyatosan hálás vagyok értük Nektek. ♥ Viszont az utóbbi időben egyre kevesebb bejegyzést hoztam. Az elején még konkrét indokai is voltak, mint pl. iskola, ihlethiány, nyaralás stb, de az elmúlt egy hónapra már egyszerűen nem érvényes. 
  Lehet, hogy nem így van, de én azt vettem észre, hogy szinte minden ajánlómban ugyan azt írom. Ugyan azok a szavak, és kifejezések, néha kibővítve egy egy wow-val, vagy aztával. De ha mindettől el is tekintünk, mert ez azért orvosolható, akkor is észrevehető egy-egy jel, amiről könnyen megállapítható, hogy ez nem fog sokáig működni. 
  A galéria már annyi változáson ment keresztül, hogy egyszerűen már meguntam, és már hónapok óta nem is frissítettem. A véleménykifejtésekre meg nincsen ötletem, ezért hihetetlenül ritkán hozok új bejegyzést, mindig a barátaimat zaklatom vele, hogy "Légyszi segítsetek már, miről írjak?", de ez egy idő után nem fog tudni működni. A sorozatajánlókkal sokat szenvedek, tekintve, hogy belinkelem a részeket, de sajnos azokat alig nézitek. A filmajánlók írását meg én nagyon utálom, azt meg azért hozok olyan ritkán. 
  Az egyedüli bejegyzésfajta, amit imádok, az a könyvajánló, de sajnos már azzal is nagyon el vagyok maradva. Például a Miután sorozatot régen kiolvastam, de egyszerűen nem tudok nekilátni a bejegyzéseinek, mert már annyira egybeolvad nekem a története, hogy képtelen vagyok külön válogatni a történéseket és véleményezni őket. Ez azonban orvosolható, ha mondjuk a sorozatok véleményeit egyben hozom. 




  Ha azt mondjátok, hogy ne zárjam be, akkor hihetetlenül sok változáson fog keresztülmenni a blog, és inkább a könyvajánlókra fogok orientálódni. Nem mondom, hogy a többi bejegyzésfajtát is törölni fogom, csak hogy tényleg ritkán fogom frissíteni őket. Több TAG lenne, és esetleg még Wattpad ajánlókat is írnék, mert azokat is sokat olvasok. Megpróbálnék újfajta bejegyzéseket hozni.
  Ha azt mondjátok, hogy hagyjuk, inkább ne erőltessük ezt az egészet, akkor átállítanám arra, hogy csak meghívottak olvashassák. Nem lenne szívem törölni a blogot, mert azért mégis csak amolyan "első" nekem.

 Megváltoztattam a szavazómodult, kérlek, döntésetek el Ti, hogy mi legyen. Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...