2016. június 25., szombat

Könyvajánló: Kerstin Gier - Rubinvörös

Író: Kerstin Gier
Cím: Rubinvörös
Eredeti cím: Rubinrot

Oldalszám: 334

Elmesélő: Gwendolyn Shephert
Kategória: fantasy (romantikus ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2009.

Kiadás éve Magyarországon: 2015.
Könyv további részei: Zafírkék, Smaragdzöld

Rövid tartalom:


Olykor tényleg nagy terhet jelent egy rejtélyekkel teli családban élni. A 16 éves Gwendolyn legalábbis meg van győződve erről. Amíg egy napon egyszerre – mint derült égből a villámcsapás – a 19. és 20. század fordulóján nem találja magát, és világossá nem válik számára, hogy ő maga a legnagyobb rejtély a családban. Amit viszont még csak nem is sejt: az időutazások alatt kerülendő a szerelem. Mert ettől aztán tényleg a feje tetejére áll minden! 

Kerstin Gier bestseller-szerző utánozhatatlan érzékkel kelti életre a legcsodálatosabb érzést a világon! 

Éld át te is Gideon és Gwen kalandjait, akik szerelmükkel áttörnek az idő korlátain!



Saját vélemény:


   A sors már nagyon el akarta olvastatni ezt a könyvet velem. Egyszer beírtam a keresőbe, hogy könyvadoptációs filmek, az első, amin megakadt a szemem, az a Rubinvörös volt. Később Moly.hu-n rákattintottam arra, hogy random olvasatlan kihívás, egyből a Rubinvöröset adta ki. Aztán egy pár nappal később megtaláltam a Véletlen olvasás kihívást, ahol szintén a Rubinvöröst kaptam meg.
   Köszönöm szépen sors!

   A történetszál pörgős, érdekes, vicces, mindig van mit gondolkozni, és bogarászni a könyvben, hogy 'Most ő ki? Mit csinál? Miért van úgy? Miiii?!". A kedvencem. :D 

   Gwendolyn személyisége egyből megfogott, teljesen magamra ismertem benne, a tipikus ügyetlen, mindig a padlón ülve találják csajt. :D Tetszett, hogy nem volt naiv, mint a főszereplők hetven százaléka… Ráadásul a gondolkozásmenetünk is hasonlított egy kicsit. Szóval igen, Gwent imádtam (a lényeg, hogy nem vagyok szerény). :D 

   Gideon meg hát nem nőtt a szívemhez…Még! Adta az arrogáns, tudálékos arcát, majd a könyv utolsó ötven oldalában mintha vett volna egy száznyolcvan fokos fordulatot a személyisége. Ami ilyen felfoghatatlan volt számomra. Írói baki? Nem is tudom... Nem volt elég időm megszeretni őt, mert körülbelül a könyv háromnegyed részéig baromi bunkónak találtam.

   A könyvben talán Leslie volt az, akit kifejezetten megszerettem. Igyekezett mindennek utánajárni, hogy segítse a legjobb barátnőjét. Kutatott, olvasott, jegyzetelt, sok információval gazdagodott, és sosem adta a nagymenő tudálékost Gwennek. Amolyan igazi legjobb barátnő, akit mindenki szívesen elfogadna magának. :)

   Meg hát aztán ez az egész időutazósdi is nagyon tetszett. Alaposan ki volt gondolva, minden tökéletesen meg lett (vagy lesz, remélhetőleg) magyarázva, szerintem ez egy hihetetlenül jól megírt regény, amit most már a kedvenceim között tudhatok.


Értékelés: 



★ ★ ★ ★ ★



Online elérhetőség:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...