2016. április 23., szombat

Könyvajánló: Becca Fitzpatrick - Silence - Vihar előtt

Író: Rebecca Fitzpatrick
Cím: Silence - Vihar előtt
Eredeti cím: Silence
Oldalszám: 390
Elmesélő: Nora Grey, E/1.
Kategória: misztikus ifjúsági (romantikus, fantasy)
Eredeti megjelenés éve: 2011.
Kiadás éve Magyarországon: 2014.
Könyv további részei: Csitt, csitt, Crescendo, Végjáték


Rövid tartalom:

Nora Grey nem emlékszik élete elmúlt öt hónapjára. Azután, hogy egy temetőben ébred, és megtudja: hetekig keresték, megpróbálja életét visszazökkenteni a régi kerékvágásba. Iskolába jár, legjobb barátnőjével, Vee-vel lóg, igyekszik elkerülni édesanyja ijesztő új pasiját.
Csakhogy néha megszólal a fejében egy hang, egy idegen gondolat, amelyet nem képes megérteni. Látomásaiban angyalszárnyak jelennek meg és földöntúli lények, akiknek semmi dolguk Nora életében.
És ott van az a lerázhatatlan érzés is, hogy egy része mintha hiányozna.
Aztán Nora és egy szexi idegen útja keresztezi egymást, és a lányban feltámad a megmagyarázhatatlan vonzalom. Úgy tűnik, minden kérdésére nála van a válasz… és nála van Nora szíve is. Minden egyes perc, amit együtt töltenek, egyre hevesebb – és Nora végül rádöbben, közel áll hozzá, hogy szerelembe essen. Ismét. 

Saját vélemény:

   Talán ez volt az a rész, ami a legjobban tetszett a sorozatban. Persze itt is felidegesített a könyv eleje, de úgy tűnik, hogy Becca Fitzpatrick írásai mindig ezt váltják ki belőlem. :D
    Idegesített Nora emlékezetkiesése, de mégis imádtam. Vagy hogy is mondjam... Maga a helyzet volt irritáló, rosszkor időzítettek vele, és egyre inkább úgy tűnt, hogy senki sem szeretne ezen változtatni. Mégis imádtam, mert az egész könyv ismét érdekessé vált számomra, mint a Csitt, csitt. Plusz egy új főbb szereplővel gazdagodott a sorozat, Scottal, aki a kedvencem lett. Már a Crescendo-ban is szerepelt, de ott sokkal inkább zavaró tényező volt, mint történetszálat előrébb vivő személy.
    Örültem, mert még jobban megismerhettem itt a karaktereket, valamint rejtély rejtély hátán volt, amit én mindig szívélyesen fogadok. Foltot nem nagyon bírtam, tisztára alternatív volt az úgymond "új" Norával ellentétben, így egy kicsit furcsa volt, meg ugye az a sok titkolózás... Nem a kedvenc párosításom.
    Már nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mi lesz a történet vége, hiszen már csak egy könyv, és végzek a sorozattal. Imádtam ezt a részt, benne volt az a tűz, amit én a Crescendo-ból hiányoltam, ezért boldog vagyok, hogy ismét vissza tudta hozni belém a kíváncsiságot, és a folytatás olvasásának a vágyát. 


Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★

Online elérhetőség:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...