2016. január 22., péntek

Könyvajánló: Leiner Laura: Illúzió

Író: Leiner Laura
Cím: Illúzió
Eredeti cím: -
Oldalszám: 390
Elmesélő: Budai Rebeka, E/1.
Kategória: vicces ifjúsági (romantikus)
Eredeti megjelenés éve: 2015.
Kiadás éve Magyarországon: -
Könyv további részei: Késtél, Hullócsillag

Rövid tartalom:


Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…


Saját vélemény


   Már nagyon vártam a Hullócsillag folytatását és be kell hogy valljam, az eddig megjelent három könyv közül ez tetszett a legjobban. Minden fejezetben váratlan fordulatok voltak, vicces valamint néha szívszorító részekkel.    Egy dolog van, ami kifejezetten nem tetszett. Fogalmam sincs, hogy a korábbi részekben volt-e ilyen, de én itt az Illúzióban nagyon kiakadtam miatta. Leiner Laura minden fejezetet, ismétlem MINDEN fejezetet úgy zárt le, hogy "és még nem tudtam, hogy mi fog rám várni holnap", "ha azt hittem hogy ennél rosszabb már nem lehet, csak várnom kellett volna holnapig"... Ez nagyon felidegesített, mert én egyébként is olyan vagyok, hogyha valami izgalmas fordulat lesz a könyvben, nem szeretném előre megtudni. Nem szoktam spoilereket olvasni, a barátaimat sem kérem meg, hogy mondják el a kiakasztó részeket, mert szeretek meglepődni és ezekkel a fejezetlezárásokkal ez így kimaradt. Olyan, mintha néznél egy barátoddal horror filmet. Ő már korábban látta, te még nem, és a film közepén megszólal, hogy "Jaj, ne ijedj meg!" vagy hogy "Hu, ez izgalmas lesz, figyelj". 

   Viszont ha ettől eltekintünk, akkor egy nagyon szép, igényes könyvet láthatunk. Lehet, hogy volt egy kis zűr a borítójával, és igaz, hogy nem valami szép -legalábbis a korábbiakhoz képest-, de szerintem ez senkit sem érdekel, ha el kezdi olvasni. 
   Azért tudom nektek ajánlani Leiner Laura könyveit, mert nem szokványosak (Jó, egyedül a SzJG az, ami tradícionális). Az a különleges a Bexi-sorozatban, hogy populáris emberek szerepelnek benne, ennek ellenére megismerhetjük őket, de nem úgy, mint például A Bexi, hanem mint Beki, egy teljesen átlagos lány (Kicsit ilyen Hannah Montana feelingje van, nem?).


Értékelés:


★ ★ ★ ★ ★

Online elérhetőség:

Leiner Laura - Illúzió

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...