2015. augusztus 7., péntek

Könyvajánló: Joss Stirling - Lélektársak (Phoenix)

Író: Joss Stirling
Cím: Lélektársak (Phoenix)
Eredeti cím: Stealing Phoenix
Oldalszám: 313
Elmesélő: Phoenix Corrigan, E/1.
Kategória: Fantasy (romantikus, ifjúsági)
Eredeti megjelenés éve: 2011.
Kiadás éve Magyarországon: 2013.
Könyv további részei: Lélektársak (Sky), Lélektársak (Crystal)

Kiadó: Manó Könyvek

Könyv tartalma:


A tizenhét éves Phoenix egy bűnözőkből álló savant banda tagja Londonban. Phoenix különleges adottsága, hogy képes mások agyát blokkolni, az időt „lefagyasztani”. Ezt a képességét zsebtolvajként kamatoztatja, amíg nem találkozik Yves Benedicttel. A fiúról azonban hamar kiderül, hogy nem csupán egy célpont …Ő a lélektársa, de az egymásra találás ezúttal sem egyszerű, mert a Közösség a hatalmában tartja Phoenix múltját, és a jövőjét is magának követeli. Vajon ők az erősebbek vagy a fiatalok közti kapocs?

Természetfeletti képességek, szövevényes kalandok, szerelem – a Lélektársak trilógia második része végre magyarul is!

Saját vélemény:



Ennek a sorozatnak az első része nagyon tetszett, a kedvenc könyveim között tudhattam, és ezt sem szabadott kihagynom. Fél évig vadásztam rá, mígnem megtaláltam, és egyszerűen imádtam. Már az elején kíváncsi voltam erre a tolvajos dologra, hogy hogy fog kiszabadulni a Közösségből Phee, beadja-e a derekát Yves-nek stb... Semmiképpen ne hagyd ki ezt a könyvet se, ha olvastad a Sky-t. Igaz, nem annyira jó, mint az 1. rész, de kihagyhatatlan!

Értékelés:


★ ★ ★ ★ ☆ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...